Muzyka do biegania - Trenujemy - Forum Biegacza

Skocz do zawartości

Zdjęcie

Muzyka do biegania

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Robert

Robert

Member

• Members
  • PipPip
  • 23 postów

Napisano 27 September 2013 - 10:43 PM

Co sądzicie o bieganiu z muzyką? Pomaga Wam to, czy przeszkadza? Możecie polecić jakąś muzykę?

#2 kasiah

kasiah

Member

• Members
  • PipPip
  • 10 postów
  • Locationwrocław

Napisano 02 October 2013 - 10:53 PM

mi zdecydowanie pomaga :)  ale ciężko, żeby ktoś się mną sugerował, bo generalnie jestem uzależniona od muzyki, nawet czasem zdarza mi się zasnąć ze słuchawkami w uszach.

Jak biegam to słucham tego, co mi wpadnie w ucho. kiedyś próbowałam tych wszystkich składanek biegowych, ale chyba mnie nie przekonują, każdy lubi co innego, więc trudno jest innym doradzać ;)

• zuzanna67 lubi to

#3 covco

covco

Member

• Members
  • PipPip
  • 12 postów

Napisano 22 October 2013 - 03:16 PM

Zależy mi z zasady przeszkadza wolę muzyki na spacerze posłuchać a zwłaszcza w domu w spokoju

#4 Zuzanna

Zuzanna

Newbie

• Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 03 November 2013 - 04:50 PM

Ja słucham radia z komórki to odwraca moja uwagę w czasie zawodów, odrabiam tak że zaległe rozmowy telefoniczne podczas treningów.

#5 miki_110

miki_110

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 80 postów

Napisano 03 November 2013 - 09:05 PM

nie słucham muzyki bo biegam z psem, więc przy okazji oczy na około głowy trzeba mieć ;)

• ilka lubi to

#6 paweł

paweł

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 03 November 2013 - 09:23 PM

bez muzy nie da się biegać ;)

#7 Biegaczka ;-))

Biegaczka ;-))

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 09 November 2013 - 12:33 AM

Muzyka to podstawa!!  Taka co pobudza i napędza . Każdy ma indywidualną ;-))

#8 ilka

ilka

Newbie

• Members
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 09 November 2013 - 06:56 PM